Töltés közben gyulladt ki és égett porrá egy villanyautó Székesfehérváron
A kocsi akkumulátora többször is újra visszagyulladt, miután eloltották.
A kocsi akkumulátora többször is újra visszagyulladt, miután eloltották.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.
Az első Európán kívül gyártott modell a Tesla Model 3, amely elérte ezt a pozíciót.
Az olasz gyártó már idén bemutatta volna új kompakt szabadidő-autóját, de keresztülhúzták a számításait.
Egy normál autó esetében sem éppen olcsó, ha például egy nyest elrág pár vezetéket, egy elektromosnál ez hatványozottan drága lehet.
Belgiumban próbáltuk ki a svéd márka első csak online rendelhető új androidos modelljét, mely kupésra faragott szabadidő-autóban most először újrahasznosított anyagok váltották az állati bőrt.
A Mercedes-Benz EQB egy kompakt méretű, akár hétszemélyes elektromos szabadidő-autó.
Nem, ez most kivételesen nem egy újabb divatterepjáró, hanem "csak" egy praktikus családi kombi.
A sportos sziluettel rendelkező wolfsburgi elektromos SUV még idén bemutatkozhat.
Az elektromos autók egyik első volumenmodellje teljesen átalakult megjelenéssel folytathatja karrierjét.
A tajvani cég, amely az iPhone legnagyobb külsős gyártója bemutatta első három saját elektromos autóját: a Model E szedánt, a Model C szabadidő-autót és a Model T buszt.
Az év elején leleplezett újdonságra egészen mostanáig kellett várni.
Nem is kérdés, hogy mostanság az elektromosítás a legfontosabb napirendi kérdés minden autógyártó életében. Összeszedtük, hogy hol tartanak az iparág legnagyobb szereplői és mi várható tőlük az évtized végéig.
A kompakt szabadidő-autó tömege a masszív akkumulátor miatt bőven meghaladja a 2 tonnát.
Az európai autógyártók lemaradtak némileg a villanyautók legfontosabb összetevőjének saját előállításában. Most egyszerre próbálják behozni a hátrányt.
Hamarosan legördülnek a gyártósorokról az első német Teslák, de a gyártás felfuttatása hosszabb időt vehet igénybe.
Az olasz piacon, ahol hagyományosan kedveltek a kisebb méretű autók, a Dacia Spring igen jól szerepel.
2027-re kellene elkészülnie az új üzemnek.
Az elektromos szabadidő-autó a VW ID.4, a Skoda Enyaq iV és a Kia Niro EV új kihívójának tekinthető.
Adnak még jó másfél évtizednyi kifutást a hagyományos motoroknak, de már látják az időpontot, mikor jön el véglegesen az elektromos korszak.